2013. május 24., péntek

Kismama kivehető béléses kabát - Jelenlegi ára: 2 400 Ft

2 terhességet is kiszolgált, és bár vállfán zsákban tároltam, mindenképp megér egy tisztítást, már csak a szöszök miatt is. Címke nincs benne, így sem a pontos méretet, sem az anyagösszetételt nem tudom megmondani. Szövetkabát jellegű, bélése polár, ez utóbbi kicipzározható-egy helyen itt megbomlott a varrás, de ez javítható. Prémje eleve ilyen volt, nem kopott. A gallérja belül, és a nyaka különösen szöszös. Én elsőnek ikrekkel voltam várandós, végig elfért benne a pocak, pedig hatalmas volt-egyébiránt S-s méret voltam/vagyok. Szél. hónaljnál 58, 5 cm, derékbőség 55 cm. Ujja hossza 63+15, 5 cm vállszél. A foltok nincsenek a kabáton, csak a fényképezőgép művelte. Kérek mindenkit, hogy a leírtak tudatában licitáljon.



Jelenlegi ára: 2 400 Ft

Az aukció vége: 2013-06-12 13:17
. Kismama kivehető béléses kabát - Jelenlegi ára: 2 400 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése